Owh! tembak sana sini!

Hahaha. Dengar die punya tajuk macam serius je ek. Actually tembak sana sini dah jadi HOBBY terbaru aku sekarang nie. Owh ini bukan pakai senapang bang, aku just gunakan camera!! haha. Seketika aku dalam proses mencari pekerjaan nie, dan aku punya bnyk GILOSS masa terluang, aku rasa mcm nk belajar little bit pasal photography lar.

Tengok bebudak sekarang nie punya artwork buat aku sedikit cemburu. hahahahaha. So demi nak BEAT mereka nie sume, ku gagahkan diri nie buat muka tak malu g la pinjam camera dr abg aku. hahahaha. 3 hari aku belajar tutorial demi tutorial. Memang aku setuju bahawa dunia photography nie memerlukan kesabaran dan juga duet yg bnyk. Hahaha~ okelah, di bawah ni aku nak share serba sedikit hasil dr acara tembak menembak aku nie.

Hope korang suka n Feel free nk komen oke??

IMG_1989 IMG_1998

IMG_2004 IMG_2006

IMG_2025 IMG_2017

IMG_2052 IMG_2012 IMG_2036 IMG_2046

1 Comment:

  1. Yana Idris said...
    nice shot cboo!


    *br sekarang rs nak komen kat blog cboo*
    hehe

Post a Comment




Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogspot Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.