Thesis Writting@Boo

Salam.

Thesis = Pain in the As*

ini merupakan satu formula yg aku berjaya cipta utk malam nie.hahaha
xtau kenapa.menulis thesis merupakan kerja paling menyusahkan aku sepanjang aku kt Uitm.
Pening, Blur, Sakit Otak, Sakit Belakang merupakan penyakit yg akan dtg setiap kali aku try utk menulis thesis.
sape sebenarnya yg mewajibkn thesis ini ditulis??
aku xperlu tahu!! hahaha.
sbb menuliskn nye pon menyakitkn.apetah lagi nk tau sape punye kepala yg mendatangkn masalah ini.
nasihat utk sesape yg bakal tulis thesis nie senang je.

bersihkan otak anda sebelum buat thesis ini oke.

otak yg bersih dtg dr hati yang tenang yep..yep..yep..(tiru style Dr Fadilah kamsah.haha.)
peace Brother and sista.
Bgtau mak aku, anak dia dah gile.haha

1 Comment:

  1. izham nordin said...
    mak ko dah isi borang tg rmbtan..sok aku tlg pos kan haha

Post a Comment




Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogspot Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.